Pages

Wednesday, October 27, 2010

massive update

Dah lama x jenguk blog ni..ok,things to update..
Card is supposed to be ready by 20th which was last week..but due to some unforseen circumstances, sampai now x siap lagi..hopefully b4 november boleh dapat..tolonglah siap by this weekend..kalau x, mesti mak n bapak marah..takut x sempat nk bg kat org..

Pelamin pon dah pegi choose..honestly I don't really like it, but I couldn't find one that I like there..menyesal plak pegi book kat situ..now dah no turning back..terpaksa go with apa yg they have.

As for baju sandingn sama je situation..I don't like anythere there..semua nampk too indonesian..sama je design dia..nk sewa tempat lain plak mcm rugi cz dah byar deposit for the package..so,still x choose lagi baju..mcm nk gila dah ni..

N I don't like the makeup thre too..kesimpulannye I don't like anytjing there..maybe I'm being too choosy..but it's my wedding..I'm supposed to have it the way I like kn?

As for doorgift, for ladies dah dapat dah..payment dah settle..for guys dah paid 50 percent deposit, now praying hard dia bleh siapkan and deliver b4 december..doorgift for vip x pilih lagi..for kids dah booked..

Baju nikah x siap lagi..1st fitting pon blom..kasut n tudung n veil for nikah pon x carik lagi..makeup pon blom..

Reception makeup n dress x carik lagi..I think I'm going to book lova for the makeup..hope dia still free lagi..

Have to go and tempah cincin for mr d by this week..

Byknye lagi nk kene buat!!

No comments:

Post a Comment